Tagasi

Kristi Mumm: “Me ei saa lubada ühegi õpilase n-ö kaotamist.”

Oleme väga uhked, et fondi nõukogu liige on Tartu Forseliuse Kooli õppejuht ning 2019. aastal koostöös Tartu Forseliuse Kooli, TÜ ja AHHAAga loodud ahhaaliku koolimudeli loomise eest presidendi noore haridustegelase preemia pälvinud Kristi Mumm.

Kristi tutvustab end nii:

“Olen lõpetanud Tartu Ülikooli kasvatusteaduste magistri ning hetkel on lõpetamata TÜ haridusteaduste doktorantuuriõpingud.
Õppida mulle meeldib, mistõttu olen läbinud koolijuhtide arenguprogrammi ning haridusjuhtide praktikaprogrammi, mille raames sain uskumatu õppimiskogemuse erasektoris.
Lisaks õppejuhi ametile tegutsen nii Tallinna Ülikooli kui ka Tartu Ülikooli üldhariduskoolide arendusprogrammides koolide mentorina ning Eesti Keele Instituudi koolijuhtide arenguprogrammi juhtivkoolitajana.”

Kristile on oluline, et me hariduses teeksime tarku otsuseid, mille keskmes oleks õppija ning Targa Tuleviku Fondi visioonis kajastub see sama soov:

“Ma tahan kaasa mõelda ja vaadata, kuhu haridus liigub. Targa Tuleviku Fondis osalemine annab selleks hea võimaluse, näha, millised haridusuuendused on fookuses ja kuhu liigub haridusinnovatsioon.
Eesti on nõnda väike, mistõttu on väga oluline, et iga õppija leiaks oma haridustee. Me ei saa lubada ühegi õpilase n-ö kaotamist, mistõttu väljakutseid tänasel haridusmaastikul on ütlemata palju – kuidas jõuda iga õppijani, kuidas pakkuda sellist haridust, kus iga õpilane saab aru, mis on see tema õpitee, kuhu ta tahab liikuda.
Pean väga oluliseks, et iga õppija saab kaasa õpioskused – oskuse oma õppimist eesmärgistada, valida tõhusad viisid õppimiseks ja hiljem oma õpiteed analüüsida. Siinkohal saab kindlasti appi tulla ka tehnoloogia. Kuna tänased klassiruumid on väga mitmekesised, klassis on õpilasi, kes vajavad pidevat õpetaja tuge ning suunamist, ja need õpilased, kes suudavad liikuda omas tempos ja vajavad aina enam väljakutseid pakkuvamaid ülesandeid, on ootused õpetajatele aina ambitsioonikamad.
Seega, kuidas hoida ka meie õpetajaid ning aidata kaasa sellele, et õpetaja saaks hariduse väljakutsetega hakkama ja ei tunneks ennast üksinda ning lisaks ka õpetajaks õppivaid tulevikutegijaid tuleks anda juurde, on samuti üks võtmeküsimusi.”

Aitäh, Kristi, et oled liitunud Targa Tuleviku Fondiga!